Open Deuren Dag - 13 mei

Op zaterdag 13 mei doen wij mee aan de Open Deuren Dag, een dag waarop 64 Dordtse vrijwilligersorganisaties hun deuren openen of hun organisatie presenteren op de Beleefmarkt op het Energieplein. Kom jij ook?

In het Onderwijsmuseum werken we met een team van 13 vaste medewerkers en 80 vrijwilligers. Zonder die vrijwilligers zou ons museum niet kunnen functioneren: vrijwilligers zijn voor ons essentieel. We vinden het belangrijk dat je je bij ons thuis voelt en verantwoordelijk werk doet dat aansluit op jouw niveau en interesses. Dat kan op diverse afdelingen, zoals collectie, techniek, receptie, museumcafé en museumtuin. De sfeer binnen ons museum is informeel en als vrijwilliger maak je gewoon deel uit van ons team. Natuurlijk word je daarbij goed en professioneel begeleid door onze vrijwilligerscoördinator. Je leert bij ons nieuwe mensen kennen en je doet werkervaring op.

We hopen je te zien!

Tussen 10.30 en 15.30 uur ben je van harte welkom!

Bekijk het volledige programmaoverzicht van deze doe- en beleefdag op www.inzet078.nl.