Nieuwe Griezelbus-escaperoom

Ken jij onze escaperoom al? En heb jij de code al eens gekraakt? Dan hebben wij nu een nieuwe uitdaging voor jou!

Vanaf de meivakantie 2023 opent het Nationaal Onderwijsmuseum de nieuwe versie van de super spannende Griezelbus. Stap in de Griezelbus van Paul van Loon en ervaar de spannende escaperoom-uitdaging!

Durf jij de uitdaging aan te gaan en kraak jij de code van de Griezelbus? P. Onnoval hoopt dat het jullie juist NIET lukt. Vanaf nu kun je de gloednieuwe versie van de escaperoom De Griezelbus spelen. Deze nieuwe versie biedt weer een hele andere uitdaging, maar is natuurlijk net zo spannend als voorheen!

Durf jij de strijd aan te gaan met P. Onnoval en ben jij hem te slim af?

Bezoek het Nationaal Onderwijsmuseum in de meivakantie en wees een van de eerste die deze gloednieuwe escaperoom speelt!

Bekijk hier wat P. Onnoval je te zeggen heeft: