Teamdag leesbevordering

Wil jij met je team aan de slag met het thema leesbevordering? Dan is het Nationaal Onderwijsmuseum in Dordrecht de perfecte locatie. Het educatieve programma, behorend bij de tentoonstelling "boom, roos, vis", biedt een unieke combinatie van bevorderen van het leren lezen en lees plezier. Bovendien is er in de zalen voldoende ruimte voor je eigen programma om er zo een echte teamdag van te maken. Laat je ontzorgen door onze catering, zodat je je volledig kunt richten op het programma en je team.

Vergeet niet de ideale schoolbibliotheek te checken! Die hebben we samengesteld samen met Stichting Lezen.

Het Nationaal Onderwijsmuseum is de ideale locatie voor een dag vol educatie, inspiratie en leesbevordering voor jou en je team.

Neem voor de mogelijkheden contact op via educatie@onderwijsmuseum.nl of kijk alvast hier voor meer informatie over onze zalen.