Scholen zijn welkom in het museum!

Goed nieuws voor het onderwijs! Scholieren mogen ons museum wel bezoeken. Voor het reguliere publiek is het Nationaal Onderwijsmuseum momenteel gesloten vanwege de maatregelen tegen het coronavirus. Gelukkig mag cultuureducatie wel doorgaan.

Kijk bijvoorbeeld eens bij Held van jouw verhaal (voor leerlingen voortgezet onderwijs) of Op avontuur in het letterbos; hoe klinkt jouw verhaal voor leerlingen van het primair onderwijs.

Een prachtige gelegenheid dus om met de hele klas deel te nemen aan één van de fantastische educatieve programma's die zijn ontwikkeld bij de tentoonstelling 'boom roos vis, over leren lezen en leesplezier'! Neem snel een kijkje bij ons educatieve aanbod. Van BSO tot HBO: we hebben voor elke klas het juiste programma! Of bekijk onze folder met ons volledige educatieve aanbod!

Extra leuk voor leerlingen van groep 3: het Letterfeest op zondag 30 januari. Kijk maar eens op deze pagina of op de pagina van Zwijsen met allerlei leuke activiteiten rond het Letterfeest.