Onderwijsmuseum sluit zich aan bij Stichting Maatschappelijk Betrokken Ondernemen Dordrecht

Sinds afgelopen week is het Nationaal Onderwijsmuseum partner van de Stichting Maatschappelijk Betrokken Ondernemen Dordrecht (SMBOD). Op donderdag 18 januari ondertekenden Petra Reijnhoudt en programmamanager Selma Steenhuisen het partnercertificaat.

Stichting Maatschappelijk Betrokken Ondernemen Dordrecht wil de regio mooier, socialer, krachtiger en duurzamer maken. Met zoveel mogelijk gelijke kansen voor iedereen.

Ondernemen met impact is waar de Stichting naar streeft. Bedrijven, sociale ondernemingen en maatschappelijke organisaties zijn als partner verbonden aan de Stichting. Gezamenlijk gaan de partners op zoek naar manieren om de regio te versterken. En dat sluit heel goed aan bij de maatschappelijke missie van het Onderwijsmuseum om ook een rol op dit gebied te spelen en zoveel mogelijk mensen bij het museum te betrekken, als bezoeker, maar ook als vrijwilliger, museumdocent of collega.

De komende tijd trekken we gezamenlijk op om projecten te bedenken die kunnen bijdragen aan een mooiere en krachtigere regio. Het Onderwijsmuseum ziet uit naar en is trots op deze nieuwe samenwerking!