Modellen gezocht

Voor onze professionele fotoshoot zoekt het Nationaal Onderwijsmuseum op woensdagmiddag 21 juni een aantal fotogenieke modellen in de leeftijd van 5 tot 13 jaar.

Hiervoor zoeken we leuke, vrolijke en enthousiaste modellen. Het Nationaal Onderwijsmuseum gebruikt de foto’s voor de website, digitale nieuwsbrieven, brochures en meer. Pssst... wij zoeken ook modellen die de rol van (groot)ouders op zich kunnen nemen! Lijk het je leuk om mee te doen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Het kost je een paar uurtjes, en als tegenprestatie ontvang je professionele digitale foto’s van jezelf en een leuke goodiebag.

Meld je voor 12 juni aan!

Wie zoeken wij?

• Kids (leeftijd tussen 5 en 13 jaar)
  • Volwassenen (leeftijd tussen 21 en 60 jaar).

Wij streven als museum diversiteit en inclusiviteit na; ook bij bezoekers. Dit zien wij graag terug in deze fotoshoot. Dus iedereen is van harte uitgenodigd om zich aan te melden.

Met onze foto’s laten wij zien wat een inspirerende en leuke plek het Nationaal Onderwijsmuseum is. De fotoshoot wordt dan ook gedaan door een professionele fotograaf.

Ben je enthousiast?

• Stuur dan voor 12 juni een mailtje naar communicatie@onderwijsmuseum.nl met daarin de volgende gegevens
  • Je naam, adres, woonplaats
  • Het telefoonnummer waarop je overdag bereikbaar bent
  • Leeftijd van het model.
  • Twee duidelijke, (niet al te grote) digitale foto’s. 1 waar je helemaal op staat en 1 van je gezicht.

Je krijgt uiterlijk 15 juni te horen of je geselecteerd bent!

Voor meer info en alle details en voorwaarden klik hier