Deelname Erasmus+ programma

In 2023/2024 neemt het Onderwijsmuseum deel aan het Erasmus+ programma van de European Commission.
Het project Winsome, dat we samen met Quiosq uit Leiden en EKEDISY Εθνικό Κέντρο (School and Life Museum) uit Athene/Griekenland ontwikkelden, focust op het introduceren van nieuwkomers in musea en het bieden van een programma waardoor ze zich welkom voelen in hun nieuwe land.
De afgelopen maanden hebben we onderzoek gedaan naar de doelgroep en best practices verzameld. Deze zijn nu te vinden op de gloednieuwe website

De komende maanden werken we verder aan het maken van een educatief programma voor nieuwkomers, dat ook via de nieuwe website te vinden en gebruiken is. Houd de website dus in de gaten en neem regelmatig een kijkje.