Kampvuurlezen: Frank en Bert op de fiets

Kom tijdens de meivakantie weer naar een nieuw verhaal bij het kampvuur luisteren!

In de meivakantie lezen we op vrijdag om 10.30 uur weer een verhaal bij het kampvuur. Deze keer lezen we 'Frank en Bert op de fiets' van Chris Naylor-Ballesteros voor. Frank en Bert gaan fietsen. Er is alleen één klein probleem: Bert kan niet zo goed fietsen…

Om 10.30 uur verzamelen we voor de tent waar we samen het verhaal lezen. Daarna maken we een mooie tekening

Deze activiteit is geschikt voor kleinere kinderen. Zeker zijn van een plekje? Reserveer dan hier je tickets.

U en uw kinderen kunnen alleen deelnemen aan kampvuurlezen met een geldig entreebewijs tot het Onderwijsmuseum. Tip: met de Museumkaart, de Rotterdampas en Dordtpas betaal je geen entreegeld tot het museum!