Kampvuurlezen: Dit is voor jou (4-6 jaar)

Kom tijdens de voorjaarsvakantie weer naar een nieuw verhaal bij het kampvuur luisteren!

In de voorjaarsvakantie lezen we op vrijdag om 10.30 uur weer een verhaal bij het kampvuur. Deze keer lezen we Dit is voor jou van Sanne te Loo voor. Een boek over een jongetje dat gek is op tekenen en schilderen. Zo gek dat een vel papier eigenlijk te klein is.

Om 10.30 uur verzamelen we voor de tent waar we samen het verhaal lezen. Daarna gaan we zelf op een groot vel samen een mooie tekening maken.

Deze activiteit is geschikt voor kinderen tussen de 4 en 6 jaar. Zeker zijn van een plekje? Reserveer dan tickets via deze link.

U en uw kinderen kunnen alleen deelnemen aan kampvuurlezen met een geldig entreebewijs tot het Onderwijsmuseum. Tip: met de Museumkaart, de Rotterdampas en Dordtpas betaal je geen entreegeld tot het museum!