Feminists Against Ableism: Workshop Zelfvertrouwen

Feminists Against Ableism is een collectief dat bestaat uit gehandicapte mensen. Hierdoor zijn zij zeer bewust van alle onzekerheid die er is rondom het thema van seks en handicap. Seks kan een onderwerp zijn waar niet open over gesproken wordt, en hetzelfde geldt voor een handicap.

In deze workshop spreken zij zonder schaamte over dingen waar je als gehandicapt persoon tegenaan loopt rondom het onderwerp seks, gender en consent. Daarnaast ga je op een interactieve manier aan de slag met het onderwerp ‘zelfvertrouwen’.

Belangrijk: Dit is een workshop specifiek voor en door gehandicapte mensen. Als jij je identificeert als gehandicapt of als jij merkt dat bijvoorbeeld jouw chronische ziekte/mentale gezondheid/neurodiversiteit/fysieke aandoening je belemmert om wat voor reden dan ook, is deze workshop voor jou!

Maximaal 15 deelnemers

De workshop door Feminists Against Ableism is op zaterdag 17 augustus van 14:00 - 16:00. Bekijk de flyer hier

Reserveer een plek via Tickets. Bij deelname is een geldig toegangsbewijs aan het museum verplicht.

Tip: met de Museumkaart, de Rotterdampas en Dordtpas betaal je geen entreegeld tot het museum!