Onze huisregels

U bent van harte welkom in het Nationaal Onderwijsmuseum in Dordrecht. Wij zien u graag! Voor een veilig en prettig bezoek aan ons museum hebben wij een aantal huisregels opgesteld:

Voorafgaand aan uw bezoek
Wij hanteren een maximaal aantal bezoekers per tijdslot. U kunt voorafgaand aan uw bezoek online een ticket te bestellen. Ook als u een museumkaart, Dordtpas of Rotterdampas heeft kunt u online een ticket reserveren. Neemt u in dat geval wel uw kaart of pas mee tijdens uw bezoek!

Verkouden? Koorts?
Mocht u ziek of verkouden zijn, wilt u dan, in het belang van onze bezoekers en medewerkers, zo vriendelijk zijn uw bezoek aan ons museum uit te stellen?

In het Onderwijsmuseum

• Als u online een ticket heeft gekocht, kunt u veilig en snel langs de kassa. Als u online een ticket heeft gereserveerd met een museumkaart, Dordtpas of Rotterdampas, dan dient u die pas te laten scannen bij de balie.
  • In het museum geldt dat u anderhalve meter afstand houdt. Voor enkele ruimtes geldt een maximum aantal bezoekers; dat staat bij de ingang van de ruimte aangegeven.
  • Tijdens uw bezoek kunt u gebruik maken van de desinfectiemiddelen die op verschillende plaatsen in het museum aanwezig zijn.
  • Voor kinderen vanaf 13 jaar en voor volwassenen geldt de verplichting om een mondkapje te dragen tijdens een bezoek aan ons museum.