Koninklijke uitstraling gebouw De Holland

Ter gelegenheid van het bezoek van de Koning aan Dordrecht hebben studenten van de opleiding Art en Design een ontwerp voor het dak van het Onderwijsmuseum gemaakt. Het ontwerp bevat een visuele vertaling van de samenwerking tussen beide instellingen en een feestelijk welkom aan Koning Willem Alexander. Ook in de Grande Parade op het water komt de samenwerking terug.

Het Nationaal Onderwijsmuseum dat sinds kort gevestigd is in De Holland, opent begin juli voor bezoekers. Het Onderwijsmuseum heeft een vergaande samenwerking met het Da Vinci College en het Leerpark in Dordrecht. Het museum wordt daarmee een permanente leeromgeving voor studenten en voorziet in uiteenlopende praktijkopdrachten voor de verschillende opleidingen. Enkele van die projecten presenteren zij tijdens Koningsdag 2015.