Beeldenstroom en Woordenstorm

Beroepenoriëntatie voor het voortgezet onderwijs
Meteen na de herfstvakantie van 2016 start het project ’jonge professional en beroepsbeeld’. Een initiatief van het daVinci college in samenwerking met het Onderwijsmuseum met als doel leerlingen van het voortgezet onderwijs zich beter te laten oriënteren op hun toekomstige beroep. Het project vindt plaats van donderdag 27 oktober tot en met woensdag 2 november en is speciaal ontwikkeld voor leerlingen in de regio van Dordrecht.

Al lopend door de binnenstad van Dordrecht maken de leerlingen op ludieke wijze kennis met verschillende beroepen. Vakmanschap staat voorop. Beroepenoriëntatie op straat! Deze activiteit is één van de evenementen van het project Beeldenstroom en Woordenstorm van de gemeente Dordrecht. Voor meer informatie http://www.dordrechtviert.nl/

Aanmelden?
Docenten van het voortgezet onderwijs kunnen hun klassen aanmelden voor dit project. U kunt het inplannen als een activiteit in het kader van LOB, een programma van CKV/ CMV of als gezellig en informatief uitje met de klas. Door de samenwerking met het Onderwijsmuseum, To Be Cultuurcentrum en Teekengenootschap Pictura kunt u verschillende onderdelen combineren. Bij sommige keuzes is deelname van het aantal groepen beperkt. Wij raden u daarom aan snel te reserveren via: www.davinci.nl/jonge-professional.